Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Οι καλύτεροι φίλοι... ή κάτι παραπάνω;

Γεια σας κι από εμένα. Εδώ και αρκετό καιρό βρέθηκα να διαβάζω τις εμπειρίες των μελών της κοινότητας και να ευχαριστιέμαι ιδιαίτερα μερικές, οπότε αποφάσισα να δοκιμάσω κι εγώ το ταλέντο(?) μου στην περιγραφή τους. Η ανταπόκριση σας θα επηρεάσει τη συνέχεια τους η όχι. Οψόμεθα...

Για να τα πάρουμε από την αρχή, με λένε Γιάννη, είμαι 27 χρονών και τα τελευταία 6 χρόνια γνωρίζομαι με την Άννα, η οποία μέχρι ένα σημείο ήταν απλά η "κολλητή" μου. Με την Άννα γνωριστήκαμε στη σχολή που φοιτούσα. 2 χρόνια μικρότερη από εμένα, πανέξυπνη, αντικοινωνική ως επί το πλείστον, μαγκάκι και ως γυναίκα άκρως εντυπωσιακή. Γύρω στο 1.75, λεπτή, με ικανοποιητικό μέγεθος στήθους, κωλαράκι που κοίταζε ταβάνι, μακρύ ίσιο μαλλί μέχρι τη μέση της σχεδόν και δυο πανέμορφα γκριζοπράσινα μάτια. Η γνωριμία μας ξεκίνησε με ένα μεγάλο καβγά στο αμφιθέατρο, για ασήμαντο λόγο και μετά με μια κοινή μας φίλη να μπαίνει στη μέση για να τα βρούμε κι έτσι έγιναν οι συστάσεις. Σύντομα καταλάβαμε πως έχουμε υπερβολικά πολλά κοινά ενδιαφέροντα και η παρέα ήταν αναπόφευκτη. Σε αυτό βοήθησε βέβαια ότι εκείνη την περίοδο αγόρασα και την πρώτη μου μηχανή, μιας και η Άννα οδηγούσε μηχανή και είναι ίσως ένα από τα μεγαλύτερα πάθη της.

Διαβάστε τη συνέχεια...