Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Η αποκάλυψη ενός ζευγαριού

Πριν λίγες μέρες επισκέφτηκα μια επαρχιακή πόλη της Ελλάδος λόγω επαγγέλματος. Είμαι πωλητής προϊόντων γυμναστήριων. Ένα τέτοιο μηχάνημα χρήσιμο για υπηρεσίες μου ζήτησε ένας φυσιοθεραπευτής και πήγα να το εγκαταστήσω και να του κάνω μια επίδειξη.

Πήγαμε κάποια στιγμή στο κέντρο που διατηρεί και μπήκαμε σε ένα δωμάτιο με απολυτή ησυχία μιας και το κέντρο είχε κλείσει για μεσημέρι και είχαν φύγει όλοι οι βοηθοί και οι ασθενείς. Ο γιατρός ανέβηκε να το χρησιμοποιήσει και ξαφνικά έχασε την ισορροπία του και έπεσε. Για να μη χτυπήσει όπως έπεσε προς το μέρος μου έβαλε το χέρι να ακουμπήσει. Ίσως τυχαία ή έτσι νόμιζα το χέρι του ακούμπησε πάνω στο επίμαχο σημείο του παντελονιού μου. Φυσικά για έναν άνθρωπο κοντά στα 45, επιστήμονα και όπως γνώριζα παντρεμένο, δεν πήγε το μυαλό  μου στο πονηρό. Θεώρησα πως ήταν ατυχή στιγμή. Όμως αν και είχαν περάσει μερικά δευτερόλεπτα και ο γιατρός είχε βρει την ισορροπία του δεν έλεγε να πάρει το χέρι από έμενα. Σιγά με χάιδευε και όπως ήταν φυσικό δεν έμεινα ασυγκίνητος.

Διαβάστε τη συνέχεια...