Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Η Ζωή και ο Αλί

Η Ζωή, αδερφή της γυναίκας μου της Μαίρης, είναι μία φυσική ξανθιά γκόμενα, με γαλαζοπράσινα μάτια, μερικά κιλά λιγότερα από εκείνη, αλλά επίσης μεγάλο στήθος και καλό κώλο. Αξιογάμητη δηλαδή. Αυτά φυσικά... για όσων τα μάτια έχουν τα ίδια γούστα με τα δικά μου. Είναι παντρεμένη με 2 παιδιά και ζει και δουλεύει στην επαρχία από τότε που γεννήθηκαν. Με τη Μαίρη έχουν μοιραστεί σχεδόν όλα τα μυστικά τους, εκτός από κάποια γύρω από το σεξ. Τα οποία, προφανώς και ντρέπονταν ακόμη και μέχρι σήμερα, να μοιραστούν. Δεν ξέρω βέβαια τι έχουν πει, αλλά σίγουρα ξέρω, ότι ο μπατζανάκης μου τη γαμάει τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα από τον κώλο και ότι η δικιά μου της είχε ξεστομίσει κάποια στιγμή, ότι έχει γαμηθεί με Πακιστανό. Και το περιγράφω έτσι, γιατί μέχρι τότε δεν ήξερα εάν η κουνιάδα μου είναι ή όχι ρατσίστρια. Τελικά... όπως έδειξαν τα πράγματα δεν είναι. Και το διαπιστώσαμε το προηγούμενο καλοκαίρι, όταν είχε ήδη αναγκαστεί να απολύσει την καθαρίστρια που απασχολούσε μέχρι τότε στην επιχείρησή της και να προσλάβει έναν Ινδό, τον Αλί, πιο νέο σε ηλικία, για να τη βοηθά να καθαρίζει και να τακτοποιεί μετά το κλείσιμο. Τον προσέλαβε από σύσταση μέσω γνωριμίας, γιατί ήταν πιο φθηνός και ακόμη καλύτερος και από την προηγούμενη. Η οποία, όπως μας είπε, άρχισε να δείχνει σημάδια κόπωσης. Εξάλλου ο Αλί, όπως μας είπε, έχει μάθει να προσέχει πολύ τον εαυτό του και την υγεία του και είναι και ευγενικός.


Διαβάστε τη συνέχεια...