Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Οικογενειακή μεταμόρφωση (8ο μέρος)

Το SMS ήταν από τη θεία. Εκεί πήγε το μυαλό μου, ακόμη και πριν διαβάσω το SMS. H μάνα μου είναι άλλη κλάση γυναίκας. Δε θα μου έστελνε ένα τόσο κυνικό SMS. Θα ήταν μέσα στην καύλα και στη γλύκα και μάλλον θα με έπαιρνε τηλέφωνο αντί για μήνυμα. Από την άλλη, η θεία, όπως έχετε καταλάβει, είναι πολύ πιο τσαούσα γυναίκα και γαμιέται για να γαμηθεί, όχι για να αισθανθεί. Επίσης ο τρόπος που μιλάνε, διαφέρει εντελώς. Η μάνα μου μιλάει όπως αρμόζει σε κάθε περίσταση, ενώ η Άννα εκφράζεται πολύ πιο χύμα. Τεράστια διαφορά ανάμεσα στις δυο αδερφές. Τη στιγμή που το διάβασα, το τελευταίο πράγμα που ήθελα να κάνω ήταν να ξαναγαμήσω ή να σκεφτώ οτιδήποτε περί sex. Είχα γαμήσει και χύσει τόσες φορές σε μία μόνο μέρα, που ήταν πλέον βασανιστικό. Πολοί από εσάς, ίσως και να με χλευάζεται, αυτή τη στιγμή. «Ρε τι λέει ο μαλάκας; Πάει καλά; Εδώ εμείς κάνουμε αμάν να γαμήσουμε και αυτός γάμησε σε 3 μέρες, 3 γυναίκες, και δε θέλει άλλο». Ξαναδιαβάστε τις προηγούμενες 7 συνέχειες, σκεφτείτε ότι όλο αυτό έγινε σε μία μέρα και πείτε μου αν θα την παλεύατε εκείνη τη στιγμή και για άλλο πήδημα.

Διαβάστε τη συνέχεια...