Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Οικογενειακή μεταμόρφωση (7ο μέρος)

Μπήκα και εγώ στο αυτοκίνητο και ξεπάρκαρα.

-    Λοιπόν άκου μικρέ. Έχεις μεγάλη ευκαιρία να περάσεις πολύ καλά από εδώ και μπρος.

-    Τι εννοείς;

-    Την είδες την μάνα σου πως είναι, έτσι; Από τη μία έχει μεγαλώσει, αλλά έχει παραμείνει πολύ όμορφη και από την άλλη έχουν ξυπνήσει πάλι τα σεξουαλικά της ένστικτα. Εδώ και 1-2 μήνες που την κατάφερα, θέλει να είναι μέσα στις καύλες συνέχεια. Δεν ξέρω τι σου έχει πει για εμάς τις δύο και τι κάναμε στο παρελθόν, αλλά η μεγάλη μας διαφορά ήταν ότι εγώ ήμουν η πιο τρελή από τις δυο μας αλλά εκείνη όταν ξεκινούσε δε σταματούσε με τίποτα.

-    Δε σε καταλαβαίνω. Εσύ δηλαδή σταματούσες ενώ εκείνη, όχι;

-    Εγώ έχω και κάποια όρια. Όταν έχω καύλες, θα γαμηθώ. Δεν το σκέφτομαι όλη μέρα. Ενώ η μάνα σου και τώρα που μιλάμε, είμαι σίγουρη ότι έχει πάρει τον δονητή και γαμιέται.

Διαβάστε τη συνέχεια...