Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Δώρο

Ήμουν πάντα ιδιαίτερα δραστήρια σεξουαλικά. Αν και είχα σχεδόν πάντα μόνιμες σχέσεις μακροχρόνιες, είχα παράλληλα με αυτές πολλές περιπέτειες. Κάθε είδους. Πάντως μια σχέση που με έχει σημαδέψει είναι ο Κώστας. Γνωρίστηκα μαζί του όταν ήμουν 19 κι αυτός 40. Η αχαλίνωτη όρεξη μου για ερωτικές εμπειρίες εκείνη την εποχή με έσπρωξε σε μια τηλεφωνική γραμμή γνωριμιών. Εκεί με «ψάρεψε». Συναντήθηκα μαζί του και απογοητεύτηκα. Ήταν χοντρούλης, όχι όμορφος, ούτε άσχημος αλλά σίγουρα όχι απ’ αυτούς που θα έδινα σημασία. Ήταν στο 1,80 καστανός με συμπαθητικό, έξυπνο άλλα όχι όμορφο πρόσωπο. Εγώ είμαι 1,65, 53 κιλά ξανθιά, πράσινα μάτια και το σώμα μου, εκείνη την εποχή ειδικά, ήταν τέλειο. Θεωρούσα και νομίζω δικαιολογημένα πως ήμουν μουνάρα. Οπότε ξεπέταξα σχεδόν αμέσως τον χοντρούλη κύριο Κώστα. Ούτε για καφέ δεν τον άφησα να με πάει. Σε λίγες μέρες επανήλθε, όμως, με ένα απίστευτο μήνυμα. Μου πρότεινε να περάσουμε μαζί ένα βράδυ και να με πληρώσει σαν πόρνη. 3000 ευρώ (σε δραχμές τότε).  Δέχτηκα! Η ιδέα ότι θα κάνω βίζιτα με τρέλανε. Μετά από κάποιες συνεννοήσεις τηλεφωνικές (ιδιαίτερα ερεθιστικές πρέπει να πω), το έκανα ένα βράδυ σε ένα σούπερ ξενοδοχείο στα νότια προάστια στην Αθήνα.

Εγώ έμενα τότε κέντρο και αυτός ΒΠ. Πλούσιος, επιχειρηματίας και παντρεμένος εννοείται, χωρίς παιδιά τότε. Η βραδιά ήταν απογοήτευση. Εγώ ήμουν νευρική και λίγο σπαστική ομολογώ κι αυτός δεν ήταν καλός. Μου άρεσε που ήταν απαιτητικός σαν να ήμουν πόρνη αλλά στο σεξ τότε ήταν μέτριος. Τέλειωνε γρήγορα και δε με ενέπνεε. Τέλος πάντων η βραδιά τέλειωσε και φύγαμε με τη συμφωνία ότι… τέλος. Δεν θα ξαναβρισκόμασταν. Το τηλέφωνο του δεν το έσβησα όμως. Ούτε κι αυτός το δικό μου όπως αποδείχτηκε. Πέρασαν περίπου δύο χρόνια χωρίς καμιά επαφή. Ώσπου ξαναεμφανίστηκε. Με κάλεσε για καφέ. Είχε, μου είπε, μια πρόταση. Πήγα βέβαια. Κι άκουσα το απίστευτο. Μου πρότεινε να με «προσλάβει» για πουτάνα! Να μου δίνει ένα ποσό το μήνα για 3 συναντήσεις. Κάθε μήνα! Μίλαγε σοβαρά! Το ποσόν ήταν βέβαια μικρότερο (καμία σχέση) με το ποσό της πρώτης συνάντησης τότε, αλλά διόλου ευκαταφρόνητο. Μου συμπλήρωνε το μισθό μου από την τράπεζα όπου δούλευα και δουλεύω, πολύ καλά. Πρέπει να σας πω ότι το ύφος του, ο τρόπος του σε εκείνη τη συνάντηση ήταν που με έριξαν.

Διαβάστε τη συνέχεια...