Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Και κερατάς και γαμημένος

Φέτος τις απόκριες η γυναίκα μου, είχε κανονίσει να πάει σε πάρτι με φίλες από το γραφείο. Τη λένε Κλειώ, είναι 36, 163, 55 κιλά, βαμμένη ξανθιά, με κοντό μαλλί, πολύ πεταχτούλα και καυλιάρα. Ντύθηκε σαν πουτάνα, με ψηλοτάκουνα πέδιλα, τοπάκι και μίνι φούστα. Γενικά εδώ και καιρό μάλλον μου τα φοράει, αλλά δε μπορώ να το αποδείξω. Όλο και αργεί να γυρίσει από το γραφείο, έχει κάτι άσχετα μηνύματα στο κινητό της και μερικές φορές όταν χτυπάει εξαφανίζεται για να μιλήσει. Θεώρησα ότι αν πάω μαζί στο πάρτι ίσως μάθω κάτι. Είμαι 38, 190, 85 κιλά, καλό σώμα, γκρι-μπλέ μάτια. Ξυρίζομαι παντού για αθλητικούς λόγους. Όταν σκεφτόμουνα τι να φορέσω στο πάρτι μου ήρθε η ιδέα να ντυθώ κι εγώ γυναίκα. Πήρα περούκα, μαύρο μακρύ ίσιο μαλλί, ένα φόρεμα από κινέζικο μαγαζί με ρούχα, αλλά δε βρήκα ανάλογο παπούτσι οπότε βολεύτηκα με απλό μποτάκι. Όταν με είδε σπίτι πριν φύγουμε έβαλε τα γέλια, αλλά τελικά με έβαψε κανονικά η ίδια.

Συνέχεια...