Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Διακοπές με τη γκόμενα το καλοκαίρι (Straight)

Γεια σας! Με λένε Γιώργο και είμαι είκοσι ενός ετών.
Το περασμένο καλοκαίρι γύρω στα μέσα Ιουλίου, οι δικοί μου πήγαν για διακοπές μια εβδομάδα, αλλά εγώ τους είπα ότι δεν θα έρθω γιατί είχα κανονίσει με τη φιλενάδα μου να μείνουμε σπίτι μου να κάνουμε ότι γουστάρουμε.

Εκείνοι συμφώνησαν και έτσι αφού έφυγαν, έρχεται στο σπίτι μου η Λαμπρινή η γκόμενα μου, και η εβδομάδα που περάσαμε μαζί ήταν πολύ γαμάτη.
Ξενυχτήσαμε στα μπαράκια γίναμε πίτα στο μεθύσι, κάναμε τα μπάνια μας στη θάλασσα και τέλος κάναμε ένα τρελό αξέχαστο γαμήσι στο κρεβάτι.
Ήταν Σάββατο αργά το βράδυ όταν γυρίσαμε από μια βόλτα. Σαν ερωτευμένο ζευγάρι που ήμασταν πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα και εκεί άρχισε το γλέντι. Αφού γδυθήκαμε και αρχίσαμε με τα χάδια και φιλιά ξεκίνησα με ένα γλυφομούνι που την έκανε να λιώσει από ηδονή χύνοντας τα υγρά της πάνω στα σεντόνια…
Αυτό μου το ανταπέδωσε με μία εξίσου φοβερή πίπα που έκανε τον πούτσο μου σκληρό σαν πέτρα και έτοιμο να εκραγεί. Τον έγλυφε, τον ρουφούσε, τον σάλιωνε ακόμα και τα αρχίδια μου.
Στη συνέχεια έχωσα το μεγάλο καυλί στο θεσπέσιο υγρό μουνάκι όσο πιο βαθιά γινόταν. Βογκούσε από ηδονή και καύλα, και όσο πιο δυνατά φώναζε, τόσο πιο δυνατά συνέχιζα εγώ.
Επίσης κάναμε και τη στάση 69, όπου εκεί έχυσα όλα μου τα χύσια στο στόμα της Λαμπρινής και τα ρούφηξε όλα χωρίς να αφήσει ούτε μία σταγόνα. Βέβαια εμείς κάναμε έρωτα όλη τη νύχτα και βέβαια έχυσα και τέσσερις φορές.
Από τότε όσες φορές έχουμε βρεθεί μόνοι έχουμε ξανακάνει έρωτα, αλλά σαν αυτό του καλοκαιριού δεν συγκρίνεται με τίποτα.

Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα!!!

Πηγή