Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Σεξ με τον αδερφό μου (Αιμομιξία)

Είμαι η Τόνια 23 ετών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε επαρχιακή πόλη, με τους γονείς μου και τον αδελφό μου, που είναι τώρα 28. Είμαι 1.70, 54 κιλά, μελαχρινή, κορμί αθλητικό, 2 νούμερο στήθος και ένα απίστευτα προκλητικό κωλαράκι.



Από μικρή μου άρεσε να παίρνω μάτι τον αδελφό μου όποτε ήταν γυμνός ή έκανε μπάνιο. Ειδικά όταν αυνανιζότανε τρελαινόμουν από ηδονή και χαϊδευόμουνα. Είχε φτάσει σε μια ηλικία ο αδελφός μου, όπου άρχισε να κάνει έρωτα με τις κοπελιές του. Πραγματικά τις έκανε όλες και αναστενάζανε κι αυτό με έφτιαχνε ακόμα πιο πολύ, ενώ αρχίσανε και μου έμπαιναν ιδέες.

Το καλοκαίρι, πριν δυο χρόνια, έλειπαν οι δικοί μας για διακοπές και ο αδελφός μου νόμιζε πως ήταν μόνος στο σπίτι και έφερε την κοπέλα του και άρχισε να της κάνει έρωτα μέσα στην κουζίνα. Κατά λάθος πήγα να μπω μέσα όταν τους είδα και κοντοστάθηκα στην πόρτα. Ο αδελφός μου με είδε αλλά η κοπέλα όχι και ενώ θα περίμενα ότι θα σταματούσε να ερωτοτροπεί, αυτός συνέχισε ατάραχος και μάλιστα ακόμα πιο δυνατά.

Βλέποντας τον αδελφό μου να κάνει έρωτα στην κοπέλα έτσι δυνατά, ένιωσα μια φοβερή έξαρση και άρχισα να χαϊδεύομαι μπροστά του. Δεν βγάλαμε τα μάτια από πάνω μας ούτε μια στιγμή και καθώς τελείωνε, τελείωσα κι εγώ και έφυγα τρέχοντας προς το δωμάτιο μου. Ο αδελφός μου έδιωξε πολύ γρήγορα την κοπέλα του και ανέβηκε στο δωμάτιο μου. Μπήκε στο δωμάτιο μου, έτσι γυμνός όπως ήταν και με βρήκε τελείως γυμνή πάνω στο κρεβάτι μου. Χωρίς ίχνος ντροπής μου λέει:

-    «Σου άρεσε αυτό που είδες κάτω;»

-    «Και βέβαια μου άρεσε όπως μου αρέσει τόσα χρόνια που σε παίρνω μάτι. Εσένα σου άρεσε;», του λέω.

Και μου απαντάει, μέσα σε μια έκπληξη μου:

-    «Μου άρεσε γιατί κι εγώ σε έχω κάνει μάτι τόσες φορές…»

Χωρίς αναστολή ήρθε στο κρεβάτι μου και μου είπε να τον βάλω στο στόμα μου. Από την καύλα που ένιωσα τον έβαλα όλον μέσα στο στόμα μου και παραλίγο να πνιγώ.

-    «Μμμμμμμ….», μου λέει. «Πού έμαθες να κάνεις τέτοιες πίπες πουτανίτσα;»

Με γυρίζει στα τέσσερα, όπου αρχίζει να μου γλείφει το μουνάκι μου και αρχίζω να τον παρακαλάω να με γαμήσει. Ένιωσα το τεράστιο καυλί του να μπαίνει μέσα μου και ήμουν ήδη στους επτά ουρανούς από την καύλα. Έχυνα ασταμάτητα, όταν μου λέει:

-    «Τα κάνεις όλα παλιοτσουλίτσα αδελφούλα; Θες να σου πάρω και το κωλαράκι;»

Μουγκρίζοντας του απαντάω:

-    «Σκίσε με γαμιά μου!»

Ήταν τόση η ηδονή που ένιωθα που δεν υπολόγισα καν, ότι μόνο μια φορά το είχα κάνει από πίσω, και μάλιστα είχα πονέσει αφόρητα. Είχα αρχίσει να χάνω τις αισθήσεις μου από την ηδονή και τον πόνο που ένιωθα όταν άρχισε να με χύνει στο κωλαράκι μου. Εξαντλημένοι, όπως ήμασταν, κοιμηθήκαμε μαζί και από τότε, όποτε λείπουν οι δικοί μας κοιμόμαστε μαζί, ενώ εξακολουθούμε να κάνουμε έρωτα.

Πηγή