Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Ο 30άρης με το 19άρι του (Gay)

Ήταν μεσημέρι κι εγώ περιπλανιόμουν στο ίντερνετ για να βρω ένα άτομο απλά για να μιλήσω λίγο... Έτσι πέφτω πάνω σ' έναν πανέμορφο τριαντάρη ο οποίος ήταν πρόθυμος να βρεθούμε το ίδιο απόγευμα για καφέ.

Έτσι λοιπόν δώσαμε ένα σημείο συνάντησης και βρεθήκαμε. Μέσα στο αμάξι με χούφτωνε συνέχεια ώσπου στο τέλος καταλήξαμε σε μια ερημιά να χαϊδεύει ο ένας τον άλλον... Όταν ξεκούμπωσα το παντελόνι του πετάχτηκε ένα καυλί 19 εκατοστά, έξω.

Αμέσως δεν έχασα χρόνο και το έβαλα όλο στο στόμα μου. Δεν άργησε να καυλώσει τρελά κι αμέσως ήρθε από πάνω μου... μου σήκωσε τα πόδια και αφού έβαλε προφυλακτικό μου τον έχωσε όλον μέσα...

Ένιωσα τον κώλο μου να σκίζεται όμως αυτό μου άρεσε πολύ. Με γαμούσε μ' έναν υπέροχο τρόπο όταν ένιωσα τον πούτσο του να σφίγγει. Αμέσως τραβήχτηκε, έβγαλε το προφυλακτικό και τα πέταξε όλα στο στήθος μου...

Μετά καθαριστήκαμε, ντυθήκαμε και με πήγε σπίτι. Ακόμα πονάει η τρύπα μου παρόλο που έχουν περάσει έξι ώρες από το τρελό αυτό γαμήσι...

Πηγή: xstream.gr